tisdag, december 18, 2007

Herrens vägar äro outgrundliga

För jähättelänge sedan lovade jag J att göra en liten sammanställning av vilka sökord som använts för att komma till min blogg. Och eftersom jag den senaste veckan helt ignorerat hennes och A:s utmaning så tänkte jag åtminstone göra något rätt denna tisdag. Dessutom har jag i ungefär en kvart nu kunnat sitta upp utan att vara vare sig illamående eller yr och bara det är ju värt att fira. Här kommer således det kanske mest efterlängtade blogginlägget i världshistorien:
  • Anna Nikula, föga förvånande det mest använda sökuttrycket för att ta sig hit.
  • Kikärtsbröd, fantastiskt gott och mättande bröd som man bakar på kikärtor eller vilka bönor som helst egentligen. Testa!  Jag har aldrig publicerat receptet på bloggen och länken hit kommer numera upp först på andra eller tredje googlesidan så att någon fortfarande kommer hit i jakt på brödet är för mig en gåta.
  • Romantisk helg/Fina sms, människor som behöver kärleksinspiration blir nog besvikna av att hamna här.
  • Tack på förhand +uttryck, sjukt många tar sig hit genom att googla tack på förhand. Väldigt, väldigt underligt.
  • Uppfinningen klockan, ungefär lika vanligt som att googla tack på förhand +uttryck. Ungefär lika användbart (och lika underligt) att komma till min blogg också.
  • Idag är andra använda sökord: "Hemköp Joker Västerås", "Anna, min käraste", "Chokladaffär Sundsvall", "Havtornsbär" och "Anna Värnamo linjal"
Nu: sängen.

1 Comments:

Blogger Joanna said...

Eru sjuvklig, Anna? Oj, oj! Jag tänkte ringa dig idag, för jag är på f-expen i morgon och träffar Daniel kl 11, så jag tänkte att vi kanske kunde luncha efteråt.

Jag är förretsne också kass på det här med utmaningen.

9:01 em  

Skicka en kommentar

<< Home