tisdag, augusti 26, 2008

En bra dag helt enkelt

Har haft en så härlig expeftermiddag med resten av lilla familjen. Korrläsning, kopiering, vikmaskinskrångel och kuvertklistring stod på schemat för mig. G hade möte med S och förbundsombundsmanna-M och sedan sammanstrålande vi på slutet på möte med styrelsen för SSU-Västerås. Lillbebisen var lite omväxlande hos G och mig och verkade trivas med uppmärksamheten och nya ansikten att titta på.

Dagen började jag för övrigt vid sjutiden med att ha en morgonsovande dotter i famnen samtidigt som jag gjorde en tidningsannons. Det har jag faktiskt aldrig gjort förut, men det var kul. Hoppas att den ser okej ut i tryck också.

2 Comments:

Anonymous Anonym said...

Anonsen blir toppen! Med ditt tempo skulle jag bara behöva jobba 1 vecka i månaden!

Fick fint besök på kontoret igår av er fina dotter!

Kram Anna

2:49 em  
Blogger Anna N said...

Tack Anna :) Det är lätt att vara effektiv hemifrån soffan, det blir lite softare så!

Hörde att dottern hade en del att säga, eller skrika kanske man borde kalla det, på stadshuset...

Kram!

7:55 em  

Skicka en kommentar

<< Home