måndag, augusti 18, 2008

Fyra dagar kvar

På fredag smäller det! Äntligen! Då öppnar Västerås citys sjunde shoppingmecka - Postgallerian. Det blir saluhall, café och ett tiotal butiker, har jag googlat mig till. Det är lite pirrigt i magen och mina  förväntningar är skyhöga. Läste om det i VLT för en massa månader sedan och har gått och kikat in i Postens gamla lokaler för att se hur bygget går. Min fascination för vår nya galleria känner inga gränser. I juni låg jag i sängen strax innan vi skulle sova och sa saker som Om två månader öppnar Postgallerian eller Hoppas verkligen att Pyret inte bestämmer sig för att komma på sitt beräknade förlossningsdatum, då missar vi invigningen av Postgallerian.

Nä, jag skämtar inte. Bara fyra dagar kvar nu!

2 Comments:

Anonymous Anonym said...

Jättekul att du gillar vår nya galleria. Du är välkommen in på postgallerian.se där du gratis kan anmäla dig till vår kundklubb o få erbjudanden mm. Grattis tíll er lilla tjej. Mvh Linda på Klövern AB

10:15 fm  
Blogger Anna N said...

Åh, tack så mycket Linda. Perfekt med kundklubben!

8:01 em  

Skicka en kommentar

<< Home