lördag, augusti 16, 2008

Jag har en plan

G tentapluggar och jag har tillbringat eftermiddagen i köket. 1 chokladtårta, 24 hallongrottor och 77 minimuffins senare har jag nu stängt av ugnen och ser fram emot att om en halvtimme sjunka ner i soffan. Förutom älsklingen och lilltjejen är det grillspett, potatis- och rädissallad samt Kommissarie Morse som är sällskapet. Samt, efter en snabb promenix till affären, ett stort glas med päroncider och massa, massa isbitar. 

Sounds like a kvällsplan to me!

5 Comments:

Blogger Joanna said...

Shit, vad du bakar och fixar. Är det mamma man ska bli för att fina ro och lust till sådana storbak alltså?

11:21 em  
Blogger Anna N said...

Så länge lillbebisen sover största delen av dygnet i alla fall!

10:32 fm  
Anonymous Anonym said...

Ändå hann ni se mig på byn...

http://larseriksson.wordpress.com/

6:01 em  
Blogger Anna N said...

Det var bara G & A. Själv missade jag dessvärre den uppklädde ak-ordföranden...

6:25 em  
Anonymous Anonym said...

Jag hade en dag då jag bakade. Det var två månader sedan. Nu väntar jag på nästa infall.

3:51 em  

Skicka en kommentar

<< Home