fredag, september 12, 2008

Dags för helg

Förkylningen håller i sig för G, A verkar mår bättre men är fortfarande trött och jag mår bra igen. Någon alvedon när det känns som om febern kryper sig på, men annars inga problem. Om trekvart ska jag besöka den anrika s-föreningen Gamla gardet för att prata studier och sedan bär det iväg till Ramnäs för ak-styrelseöverläggning. Egentligen skulle hela familjen åka då åtminstone två av oss har en plats i den där styrelsen (eller alltså en är vald och en är inadjungerad och det kanske inte är så viktigt för den här texten men rätt ska vara rätt) men de två sjuklingarna får stanna hemma och jag får roadtripa själv. Jag kommer att sakna dem helt galet mycket. Ojojoj, det här dygnet blir en prövning.

Imorgon eftermiddag när jag kommer hem ska vi mysa och kolla på Eternal sunshine of the spotless mind. Lovely!