onsdag, november 12, 2008

Funderingar

Lilltjejen slog till med fyra timmars sovstund på eftermiddagen. Det där storpacket med köttfärs som inköptes i morse med motiveringen att det är bra att ha i frysen har således förvandlats till köttbullar och biffar med fetaost och soltorkade tomater. Sånt är också bra att ha i frysen. Hennes mastodontvila har också inneburit att jag har hunnit tänka igenom flera texter jag ska skriva. På gymnasiet simmade jag en massa längder i Söra simhall när något skulle skrivas eller produceras i skolan, det behövdes för att strukturera och fundera. När jag sedan satte mig vid datorn flöt texten fram, förberedelserna var liksom redan gjorda. Likadant tror jag att det blir ikväll. När A somnat och G kommit hem från distriktsstyrelsemötet ska jag göra en stor kopp te och sätta mig vid datorn för some serious textproducerande.

Funderar på att ha lite större text här på bloggen, den andra hade jag svårt att se ibland...

2 Comments:

Blogger Sabina said...

Ett verkligt strålande initiativ med större text! Jag kopplade först inte vad det var som gjorde att bloggen kändes trevligare än vanligt, men sen såg jag - det var att jag kunde läsa texten på ett smidigt och enkelt vis. Tänk vad intressant mitt liv måste vara när jag känner att storleken på texten i din blogg var en toppengrej :) Puss och kram

5:21 em  
Blogger Anna N said...

Oh my, jag älskar att göra toppengrejer, särskilt när det är så här enkelt! Jag skrev det på din blogg och jag skriver det här: vi måste ses! Trots att det inte alls var länge sedan lider jag av Sabbeabstinens!

6:45 em  

Skicka en kommentar

<< Home