onsdag, november 19, 2008

Nöjd är en bra känsla

Just nu är jag så nöjd med mig själv! Jag har skrivit koncentrerat i några timmar, fingrarna har sprungit över tangentbordet i en sådan takt att tanken ibland inte hunnit med, och ibland tvärtom. Nu har jag putsat och fixat och mejlat texterna till berörda parter och det känns så skönt! Det är fantastiskt bra att ha en bebis som sover middag men skulle kunna vakna när som helst, bättre anledning att skriva fort och fokuserat finns nog inte. Ännu en anledning att skrivaskrivaskriva är ju att det fortfarande är så kallt här i sovrummet, så att låta fingrarna dansa på tangentbordet och hälla i sig te i ett rasande tempo är också en fråga om att stå ut. Kylan har också bidragit till halsont för mig och förkylning för G. Tror bestämt att det är dags att ringa grabben på Mimer som fixar det som krånglar. Det blir förresten även en onsdagskväll på expen. Lilltjejen får vara med G, jag ska hålla i mötet för s-föreningarnas studieorganisatörer och G ska vara på partidistriktets representantskap.