tisdag, november 25, 2008

You made my day!

RFSL-inspirerad kaka till dagens SSU-möte.


Jag blev faktiskt inte sjuk, höll istället igång på vilja och några alvedon och rev av en mötesdag på tolv timmar. Way to go! Stort tack för alla tumhållningar!

8.00-9.00 Gruppmöte inför nämnden
9.00-12.00 Sammanträde med nämnden för funktionshindrade
12.05-12.20 Rådslagsavstämning med A på stadshuset
12.30-12.55 Kaviarsmörgåslunch och puss på sambon och dottern hemma
13.07-15.00 Rådslagssnack med J på expen
15.00-16.00 Matinköpspromenix och lunch på expen med L
16.00-17.30 Jubileumsskriftplanering med S och källarletande efter SSU-bilder från 70-talet med S och L
17.45-18.30 Power point-fix med H inför SSU-mötet
18.30-20.15 SSU-möte om RFSL och HBT-historia och -kunskap

Dagens späckade schema har inneburit att jag bara sett lilltjejen i sin säng idag. I morse var hon förvisso vaken, men då hade jag bråttom iväg och pussade bara snabbt på henne, när jag var hemma över lunch sov hon middag och när jag kom hem nu på kvällen hade hon somnat för natten. Saknar henne så! Nu sitter G och jag vid köksbordet vid varsin dator, det kan låta asocialt, men det är faktiskt rätt mysigt.


Igår kväll fick förresten A och jag besök av den coolaste femåringen. Ms mamma och G var på möte medan A, M och jag pratade, lekte och bakade muffins. En härlig måndagkväll!

2 Comments:

Anonymous Anonym said...

Världens bästa Anna! Jag förstår inte hur du hinner med allt. Du är så duktig. Tack för kakorna! Det blev några kvar som vi på expen kunde smaka på f.m. fikat. Kram M

11:05 fm  
Anonymous Anonym said...

Ja! Vilken bra dag det var igår, och du var så snygg i håret! Har saknat heldagarna på expen! :)

11:31 fm  

Skicka en kommentar

<< Home