onsdag, december 03, 2008

Längtan


De senaste dagarna har jag känt ett sug efter långa valrörelsedagar, en trött affischeringsnatt, en sommarmorgon vid stationen för att dela ut flygblad, torgmöten, dörrknackning och nattöppen valstuga. Då när alla interna möten plötsligt byts ut mot politiska samtal som verkligen ger något, som får mig att tänka nytt och större, som förs med någon på väg till tåget eller på en skola eller i dörren i ett bostadsområde jag aldrig tidigare besökt. Om ett halvår är det dags och då är det dessutom dags att hitta Kryssa Åsa-tröjan i garderoben igen. Jag längtar!

2 Comments:

Anonymous Anonym said...

Åh jag med. Vi får smida lite planer redan imorrn. Ska bli kul!

10:15 fm  
Anonymous Anonym said...

My God vilka underbara bilder på mig. Not. Jag längtar också, men ska kampanja med barnvagn denna gång :)

2:57 em  

Skicka en kommentar

<< Home