tisdag, februari 24, 2009

Oj då!

Jag råkade radera hela bloggposten precis innan jag skulle publicera! Jag är därmed ett levande bevis på det jag just skrev; jag är trött och gör allt lite långsammare och lite krångligare än vanligt. Årsmötessäsongen är här och har slagit till med full kraft, det innebär en hel del fix med handlingar och valberedande. Men imorgon är det sångstund och lek på öppna föris och det tänker jag inte prioritera bort för ytterligare några timmar redigerandes dagordning, arbetsordning, styrelsens förslag. Därför sitter jag här nu och fixar det sista trots att jag tittar i kors. För imorgon ska jag ägna mig helhjärtat åt att sjunga om Karl-Oskar (paddan som bor i kärret) och leka med den brandgula bollen som lilltjejen älskar mest av alla leksaker på hela öppna förskolan.

Dagens hjälte är förresten M som hjälpte mig att få rätsida på medlemssifferuträkningarna. Bästa M som alltid ställer upp trots att hon inte har tid och trots att det egentligen inte är hennes arbetsuppgifter!