lördag, juni 18, 2005

18 juni 2005

Igår var det fredag, för mig var det en ganska hysterisk dag. Sprang hit och dit och fram och tillbaka i Västerås. Hämtade ett papper, gick i rask takt till expen för att vänta på ett fax och kopiera några papper. Sedan i rask takt hem för att hämta min Stockholmspackning och sedan i den allra raskaste takt du kan tänka dig till landstinget för att lämna in ett kuvert med kopierade och underskrivna papper. Det låter inte så hysteriskt för er skulle jag tro. Men det var det, kan jag lova. Stressigt som tusan och hur skönt som helst när det äntligen var klart. Klockan 16.20 satte jag mig på bussen till Stockholm, åt en god smörgås eftersom jag inte ätit sedan frukost och somnade som en stock. Det tar på krafterna att gå i rask takt må jag säga.

Nu är jag hemma hos Anders i Huddinge, fast Anders är inte här och inte någon annan heller för den delen. Det känns konstigt och lite läskigt att vara här helt ensam. Tänkte ta en promenad till Stuvsta sedan för att köpa lite godis inför kvällen. Planen för kvällen är godis och tv. Det vill jag kalla härligt lördagsmys. :)