söndag, maj 14, 2006

Bakisblogg

Roligt att jag skrivit Sabbe och Gabbe där i förra inlägget.

Har haft en wild & crazy helg fylld av politik och fest. Som en bra helg ska vara. Snackade med en kille på en gymnasieskola i onsdags om SSUs alkoholpolicy. Jag är verkligen stolt över den, alla ska kunna vara med på våra aktiviteter oavsett ålder och man ska inte behöva göra valet om man vill dricka alkohol eller inte. Hur som helst tyckte han att jag var en jäkla tönt och han var övertygad om att jag aldrig drack sprit. Han skulle sett mig igår, då hade han inte varit så säker på den saken längre. Men igår var det ju inte SSU-aktivitet. Såklart.

Tid att gå hem nu. Är här på expen för att kolla mejlen och skicka ut ett sms. Men sms:et har fortfarande inte kommit fram trots att jag skickade det för typ två timmar sedan. Skulle vilja ringa och skälla på någon men det finns dessvärre ingen direkt ansvarig. Dumt. Det borde finnas en jourtelefon när man är på skäll-humör.