tisdag, maj 09, 2006

Sweet.

"Den som tror att hemma det är där man bor
Har aldrig vart hos mig"
Jag är kass på att uppdatera nuförtiden. Vill man ändå på nåt sätt hålla koll på vad jag gör en del av dygnet (den största!) kollar man med fördel in www.vastmanland.ssu.se/blogg.

Pratade med Sabbe idag på msn och var jättepoetisk för ovanlighetens skull. Önskar att jag vore det nu också för jag skulle vilja berätta om hur jag känner för det fina sommarvädret. Får inte ur mig något poetiskt alls - men njuter iaf av värme och fågelkvitter. Gabbe och jag går promenader vid halv sju-tiden på morgonen och kilona rasar av oss. I wish! Hittills har jag inte märkt nåt, men enligt Aftonbladet borde vi vara smala snart...


På torsdag fyller Janne 60 och på lördag är det stort kalas. Får ont i magen och gråt i halsen när jag tänker på att jag inte ska vara där.

Staplar mest upp meningar på varandra. Orkar inte tänka på att vara grammatiskt korrekt, då hade jag inte fått ur mig någonting. Jag är sådär trött i huvudet. Om jag fortfarande bott i Stockholm hade jag med all säkerhet tagit tunnelbanan åt fel håll och fått vänta vid Liljeholmen hur länge som helst. Tur att jag bor i vackra Västerås då. Här kan man på sin höjd gå lite vilse ibland, men inte på väg hem från expen förhoppningsvis. Och igår skickade jag fel sms till fel människor och det är ju ett säkert tecken på att trötthet. Stackars Daniel fick ett tok-aggro sms som inte var tänkt att vara aggressivt egentligen. Och inte tänkt till honom heller.
Nu är det faktiskt nog på det här svamlandet och dags att gå hem. Hemhemhemhem?

2 Comments:

Blogger Tora Hansjons said...

Du skriver väldigt fint, Anna. Precis som alltid!

Kram Tora

12:04 fm  
Blogger Anna N said...

Tack Tora! Du är bäst :)
kram

6:27 em  

Skicka en kommentar

<< Home