söndag, januari 28, 2007

Do you talk in the middle of Seinfeld
Do you read more than two books a month

Det här, mina vänner, är i-landsproblem.

Min plan var att checka Playa del Sol, duscha, lägga upp någon sorts att göra-lista för veckan samtidigt som jag kollar in Aktuellt och sedan gå och lägga mig framför Agenda. När jag nu kom på att F!-dokumentären Viljornas kamp sänds mellan åtta och nio sprack kvällsschemat fullständigt.


Men hey, med sådana intressanta alternativ på lovely public service känns problemet med dusch senare än planerat inte så farligt trots allt.

Citatet från Hello Saferides The Quiz

6 Comments:

Anonymous Anonym said...

Jag repeterar: I-landsproblem är också problem.... :-)

9:03 em  
Blogger Anna N said...

m: Fantastiskt! Min ständiga partner in crime angående i-landsproblem. :)

9:26 em  
Anonymous Anonym said...

Problemet är ju att du missade I en annan del av Köping...

1:33 em  
Blogger Anna N said...

s: jag har ju fortfarande inte sett ett enda avsnitt så jag vet inte vad jag missat...

2:30 em  
Anonymous Anonym said...

Precis! Hur ska du nånsin få se vad du missar om du aldrig ger det den chans det förtjänar?? Snart är det försent...

3:54 em  
Anonymous Anonym said...

I en annan del av Köping är bland det bästa som går på Tv just för tillfället. Helt strålande!

2:52 em  

Skicka en kommentar

<< Home