söndag, juni 10, 2007

Minisemester

Helt galet att det fortfarande är en kväll kvar av min grymma ledighet! Grillmiddag med mamma&J väntar innan det är dags att ta tag i jobblivet igen. Har hur som helst njutit och sovit och vilat och lyssnat på musik och tittat på 13 avsnitt av Greys anatomy och och och och... Här börjar jag låta som Piff och Puff på julafton som pratar i munnen på varandra om när de högg ner granen och så säger Musse Pigg, men vänta vi hör inte vad ni säger och då säger jag (och Piff och Puff) då visar vi det istället:

Firade M:s student, och den enda bild jag har är min outfit innan jag gick hemifrån. En grym kväll iaf!


Väntade på lunchsällskapet genom att läsa Situation Stockholm, 184 (gratistidning för unga i Österåkers kommun. Jag räknade frankt in mig i den gruppen för en stund) och Fokus med utsikt över sommarfint Kungsträdgården




Brorsan O och pappas fru H väntar på ett bord


Jag beställde "något alkoholfritt och läskande men som inte är läsk" och fick den här: Drinken alltså, inte killen.

H & pappa väntar på Oskar som köper en heliumballong formad som ett stort, rött hjärta med texten I love you.

Sedan låg jag på en gräsmatta vid stadshuset och lyssnade på musik och läste om abortkriget hos kristdemokraterna. Därefter en promenad till Rålis med finaste vännen E. Vi låg på en filt, pratade om livet och hade det skönt.

På tunnelbanan hem ringde jag till mamma för att kolla middagsplanerna. Hon & J skulle in till grannarna så jag styrde raskt om mina planer till A i Huddinge och Ruccolapizza på mysigaste uteserveringen. På väg hem till A stötte vi på en trollfamilj i sten.

A klär i handväska och melon

Jag försöker visa mina mästerfotografskills genom att ta ett kort på oss med den fina texten Fullersta bio i bakgrunden. Det går sådär. Minst sagt.



A, melonen och snygga texten


Lunch vid kanalen med älskade syrran


2 Comments:

Anonymous Anonym said...

Åh, vilken härlig blogg! :D

6:38 em  
Anonymous Anonym said...

ja, det var en riktigt mysig vecka syrrb! puss=)

2:41 em  

Skicka en kommentar

<< Home