tisdag, augusti 21, 2007

Det här börjar gå överstyr

Ännu ett inlägg av typen idagharjagätitkaviarmackatillfrukost coming up. Det är inte långt ifrån att jag själv tycker att bloggen börjar bli pinsam och tråkig. Men ibland får jag till något som jag kan läsa om ett halvår utan att rodna förläget. En antydan till guldkorn i den annars så grå bloggsmörjan. Så därför harvar jag på och skriver om fina vänner, att jag (fortfarande) fryser om fötterna och att jag köpt värmeljus på IKEA (herregud, varför kopplas inte självcensuren på oftare?).


Dissade Gilmore girls till förmån för en tretimmarsfika på Kalle på spången med J,S och A för att fira att A fixade körkortsteorin idag och fyller år på fredag. Grym kille det där!

1 Comments:

Anonymous Anonym said...

Men det är SÅ roligt att läsa för en vän på för långt avstånd! Puss

2:19 em  

Skicka en kommentar

<< Home