fredag, augusti 17, 2007

Får blogger komma ut och leka?

Tydligen inte. Blogger är uppenbarligen sur och leker tvärtomleken. Jäkla barnsliga fasoner. När jag förhandsgranskar ändringarna här på bloggen ser det ungefär ut som det borde, men att bara spara och publicera fungerar inte alls. Nåja, vill Blogger vara på sitt suraste humör och inte leka med mina regler tänker jag köra med ignoreringsprincipen. Jag tänker le mitt bredaste leende och blogga på tills Blogger förstår att det inte tjänar någonting till att sura och gör som jag vill. Tills dess håller vi tummarna lite i smyg, okej?

I tisdags samlade jag energi med de finaste vännerna och det mysigaste Stockholm hade att erbjuda.


E hade pysslat ihop bästa picnickorgen som innehöll allt en picnickorg ska. Pastasallad, burk med frukt och morötter, fetaost, oliver, kaffe och kakor. Makalöst lyxigt!


Efter att ha testat att bada på ett ställe som luktade konstigt, hade äcklig botten och dessutom en elkabel (till slut kallad tråden) som vi behövde hoppa över/simma under hittade vi en kanotbrygga i Brunnsviken. Mycket bättre badställe!


Coolaste E och tröttaste A!

Med E:s hjälp handlade jag sedan grejer till picnic nummer 2. Det blev sallader, baguette och en enorm brieost. Far from E:s pysslighet, men det gick bra ändå. Sedan iväg till Hagaparken för att träffa M, S, C och I.



Mys i Hagaparken. Den här familjen upphör aldrig att imponera, här har de matchat filten med I:s kläder!

1 Comments:

Blogger Joanna said...

Vilken superhärlig dag det såg ut att vara!!

11:11 fm  

Skicka en kommentar

<< Home