fredag, augusti 03, 2007

Jag är inte bitter

Jag var verkligen den bittra SSUaren personifierad i morse, men innerst inne är jag en glad och optimistisk människa. Faktiskt. Se bara på det här:



Mitt projekt som gick under arbetsnamnet tvätta-kongressfestklännig-i-badkaret gick över förväntan. No more rödvinsfläck! A har ju flaggat för att hon kommer vara läckrast på dansgolvet, och det betvivlar jag dock inte!


Jag gick hem vid två idag och har ätit lunch hemma, sovit en stund, simmat och shoppat hårnålar på eftermiddagen. Mycket skönt.

Ekvationen hur man på tåget tar med sig två laptops, en distriktsfana och packning för en vecka verkar vara löst.

I början på nästa vecka ska jag träffa underbaraste S&I. Kan knappt vänta!

Imorgon ska L:s syster gifta sig. Kärlek är positivt! Ha en fantastisk dag L&E och lycka till med bilderna!