söndag, juli 29, 2007

Och inte bara nästan

jag känner och jag lever och jag minns
att allting Allting Allting Allting Allting Allt är nästan perfekt


Vi lämnade ett soligt och vackert Råå klockan kvart i nio på lördagens morgon och klockan fyra samma eftermiddag hoppade jag i vattnet på Lögarängsbadet. Däremellan hände bland annat det här:

vi tankade, drack kaffe och åt muffins i Värnamo
vi körde genom ett hällregnande Askersund och sjöng Ingen sommar utan reggae.
vi gissade svengelska ortsnamn. Alltfrån Pennybridge till Beautiful city och Hell sing castle.
vi åt ost och kex vid en bensinmack strax utanför Örebro
vi körde äntligen in i Västmanland med lyckobubblor i magen.

Förra sommaren bloggade jag söndagen innan vardagen kickade igång och om att jag storstädat och tvättat. Idag har jag istället morgonpromenixat, simmat, klippt mig och jobbat lite. Avslutar semestern med middag med A & S ikväll. Kan inte tänka mig ett bättre slut på fyra fantastiska veckor.

Förresten var det inte alls ett år sedan körkortet i fredags. Tydligen är det idag. Oh well, jag firar lite idag också då.

Citatet från Lars Winnerbäcks Nästan perfekt

1 Comments:

Blogger Joanna said...

Nu har jag gjort en skattjakt till E! Haha. Jag har gömt hans dator och en liten välkommen-tillbaka-present. :)

8:43 em  

Skicka en kommentar

<< Home