måndag, juli 23, 2007

Någon sorts lista

Halvtråkiga saker:
  • det regnade så mycket igår under cykelturen hem att ipoden slutat fungera
  • förpackningarna med dinkelmjöl och havregryn gick sönder där de låg i ryggsäcken för att den tydligen inte tål vatten
  • mina skor är fortfarande så blöta att jag under morgonens promenad lånade mammas alldeles för små skor som i tur och ordning skavde sönder strumpan och min häl

Mycket bra saker:

  • J ringde och sa precis vad man önskar att någon ska säga till en på semestern. Hon är dagens hjälte!
  • de svarta molnen nu är lätta, vita molntussar med sol
  • jag har beställt höstkläder från Ellos sommarrea
  • Trista och Ryan från första säsongen av Bachelorette är fortfarande gifta och väntar sitt första barn. Googlar dem med jämna mellanrum (typ någon gång om året) för att se om de har gjort slut och jag därmed ska sluta tro på kärleken

1 Comments:

Blogger Joanna said...

Så gärna. Med stolhet och glädje. :)

2:12 fm  

Skicka en kommentar

<< Home