lördag, juli 21, 2007

Lördagsdilemma

Vakna sent, konstatera att det är mysigt molnigt ute, läsa lite, checka ett avsnitt av Vita huset, kolla mejlen, prata med A och sen masa sig upp ur sängen leder lätt till att dygnets måltider blir en aning förskjutna. G har lärt mig att den i princip värsta dödssynden man kan begå här i livet är att äta något innan morgonpromenaden. Jag tror faktiskt (just den här teorin har jag inte kollat av med experten i fråga men så ihärdigt hans resonemang brukar vara så är det nog sant) att det är nyttigare att sitta i tv-soffan och moffa M&M's än att råka äta en gurkbit innan man går ut på promenad. Tror jag alltså. Men hur som helst, när jag väl kom hem läste jag lite till och sen var det dags för frulle. Då var klockan redan halv två och nu är klockan snart halv fem och jag är lite hungrig igen. Är det således lunch- eller middagsdags? Har man inte svårare frågor än så att ta ställning till kanske man ska vara nöjd. Och det är jag.

3 Comments:

Anonymous Anonym said...

Jag tror att jag nu skulle kunna matcha dina rödbrända vader mot min rödbrända rygg ;) Solen kom fram tillslut!

5:44 em  
Blogger Anna N said...

Vad skönt! Hittade ni något badställe eller blev det mysiga balkongen? :)

6:39 em  
Anonymous Anonym said...

Det blev balkongen, jag och Keso hängde hela dagen.. och så kom Erik ut då och då och sa: Titta soooleen! ;)

11:38 em  

Skicka en kommentar

<< Home