lördag, juli 14, 2007

13 juli 2007


Gårdagen måste präntas in i minnet och bevaras forever and ever. Började med en timmes promenad, sen frukost, en kilometers simning, lunch på IKEA och målning av banderoller med L. Vän av ordning kan ju tycka att det inte är något man borde ägna sig åt mitt i semestern, och det kan jag väl egentligen hålla med om. Men kolla på bilden på mig där uppe. Ser du hur glad och lugn jag ser ut? Att ägna en semesterdag åt lite jobb kan ju inte vara fel om man får se ut så. På kvällen tog vi emot våra hemvändande Almedalskampanjare på stationen och drog sedan ner till sjöstugan för toast, jätteplockepinn och politiksnack med festande västeråsare. (Kolla bilderna).

4 Comments:

Anonymous Anonym said...

Ja, en sån toppendag det var! :D Njut nu av södern! Kram!

6:59 em  
Blogger Björn Fridén said...

Att bedriva politiska kampanjer är en härlig semester!

11:33 fm  
Anonymous Anonym said...

Hu va tomt det är här på expen utan dig! (sjunger) Anna kom heeeem, för vi längtar efter diiiig! ;) kramkram!

3:33 em  
Blogger Anna N said...

Lisa: Jag har det grymt här... Gör inte så mycket mer än läser böcker, fikar och simmar. Lovely! Men icke desto mindre saknar jag dig (såklart) och expen (faktiskt)!

Björn: Tja, när jobbvardagen är att bedriva politiska kampanjer kan det var ganska skönt att göra annat på semestern ;)

8:47 em  

Skicka en kommentar

<< Home