onsdag, juli 18, 2007

Idag har jag

  • Vaknat
  • Gått på morgonpromenad
  • Ätit frukost
  • Cyklat till stan
  • Simmat en kilometer i det som troligen är Sveriges finaste badhus
  • Cyklat till Knutpunkten
  • Nästan hoppat på tåget till Malmö men efter intensivt smsande med E konstaterat att det är bättre att vi ses nästa vecka istället
  • Cyklat hem
  • Bytt om från city chick till strandsoft
  • Funderat över vad man behöver på stranden och kommit fram till två pocketböcker, vatten, choklad, salta kex och vindruvor
  • Cyklat till stranden
  • Solat, smsat, läst och softat
  • Cyklat hem, hämtat plånboken och konstaterat att jag fått fruktansvärt dålig syn på sistone
  • Cyklat till stranden och hämtat glasögonen
  • Cyklat (förbi Konsum som numera är stängt) till ICA för middagshandling (i högtalarna spelade de Hallå du gamle indian som jag och ovan nämnda E sjöng en hel sommar för en massa år sedan. Bland annat minns jag att vi sjöng den i bilen tur och retur till Vaxholm tills någon av våra pappor efter en dag av sällan skådat tålamod sa "Nu får ni fan sluta!")
  • Grottat ner mig så pass i barndomsminnet att mitt stilistiska grepp att skriva i punktform helt gått förlorat