måndag, juli 30, 2007

Inte snabbaste tjejen i stan

Måste erkänna att jag är en aning seg efter första jobbdagen. Kvällsbestyren går minst sagt långsamt nu. Det blir mest ta fram kastrullen, fylla på vatten, kolla datorn, tycka att det tar lång tid för vattnet att koka upp, komma på att det är en bra idé att sätta igång spisen, blogga lite, lägga tepåse i koppen, kolla aftonbladet.se, hälla det kokande vattnet i koppen, gå och hänga upp handduk och bikini efter simningen, vispa mjölk, ta upp tepåsen, kolla kläder inför imorgon, hälla mjölken i tekoppen.

Ja, ni fattar. Segt går det.

Nu har jag dock äntligen fått i mig mitt kvällste och ska bädda ner mig och läsa IKEA-katalogen. Sammanfattningsvis en bra första dag på jobbet.

1 Comments:

Anonymous Anonym said...

hej syrrb. jag har trååkigt. micke har somnat på soffan och jag är inte alls trött. jag får väl följa ditt exempel och kolla lite i IKEA-katalogen! =) puss

11:18 em  

Skicka en kommentar

<< Home