måndag, augusti 27, 2007

Inte precis little miss sunshine

Det finns några olika anledningar till att jag inte är mitt soligaste, glada jag idag. Expens tak håller på att målas kombinerat med att ventilationen är inte riktigt på topp. Det betyder att man antingen får stå ut med att få ont i huvudet av att luften är dålig eller av att fönstret är öppet och färgångorna kommer in. Jag alternerar lite. Just nu är fönstret öppet till exempel.

Dessutom strejkar en av datorerna vilket gör att jag egentligen inte kommer åt några dokument av vikt samt att jag inte kan skriva ut något. M har dock upplåtit sin dator till mig nu när hon gått hem, usb-minnet makes my day även om allt tar dubbelt så lång tid som vanligt.

På plussidan finns dock en hel massa annat, till exempel att det är höstkyligt ute och att jag simmade i morse. Skönt.

Det här korta texten visar verkligen på min egoistiska sida, jag har använt orden "jag" och "mig" lite väl många gånger. Nu - ett glas vatten, några djupa andetag och back to work.

2 Comments:

Blogger Jesper said...

Men, om man är på dåligt humör borde man verkligen se filmen
"Little Miss Sunshine"!
Brilliant härlig!!!!!!!!

Hoppas resten av din veckan blir bättre:)

9:43 em  
Blogger Anna N said...

Jesper: Du har helt rätt såklart!

Ser verkligen fram emot veckan, med en sån här start kan det liksom bara bli bättre!

10:12 em  

Skicka en kommentar

<< Home