måndag, februari 25, 2008

Sex dagar kvar

Tror att jag i ett svagt ögonblick lovat att blogga som jag gjorde back in the days, från och med början av mars. Då löftet kom till skrattade inombords och tänkte Ha! Det är ju en evighet kvar till mars, ingen anledning att stressa fram blogginspirationen ännu!

Konstaterade i morse att trots skottår och grejer är det inte långt kvar till mars. Några dagar bara.

Därför har jag bestämt mig för att 
1. börja blogga ordentligt på söndag.
2. småblogga varje dag den här veckan som för att komma i stämning.

Och dessutom har jag redan idag börjat fila på söndagens come back-blogg. 

Joråsatte, mars verkar onekligen bli en spännande månad.

4 Comments:

Anonymous Anonym said...

Småbloggande är också bra ! Mamma

10:05 em  
Blogger olle said...

Bloggångest är inget bra. Känner igen fenomenet, kom bara ihåg att det är du som har en blogg, inte bloggen som har dig. Om fantasin tryter så överträffas den alltid av verkligheten, tänk bara på Maud, hennes livvakter och några stackars renar.... Omöjligt att fantisera ihop sånt.
Ha det

6:49 em  
Anonymous Anonym said...

Finaste Anna, jag saknar dig! Puss puss

6:53 em  
Anonymous Anonym said...

wow, det blir grymt!

1:08 fm  

Skicka en kommentar

<< Home