tisdag, mars 18, 2008

Mmm...macka

Har för tredje gången idag druckit te och ätit smörgås. Det här med att äta är ett ständigt krångel. Vad kan jag tänka mig att äta idag? Vad har vi hemma? Idag har jag bara kunnat äta mackor. För någon halvtimme sen kom jag på att jag nog skulle kunna tänka mig chips också. Den finaste lovade att köpa lättsaltade sådana på vägen hem. Var jag inte galet kär i honom förut hade jag blivit det nu. Lätt.

Det där med att jag känner mig som muminmamman tyckte Sabina var överdrivet och det har hon nog rätt i. Så här ser jag ut i alla fall:


6 Comments:

Anonymous Anonym said...

Så långt ifrån Muminmamman man kan komma, bara så otroligt jättefint och vackert!! (Jag tycker iofs att Muminmamman är fin hon också, men...)

12:32 fm  
Blogger Anna N said...

Tack Joanna! Du är fin du :) Nästa vecka är jag back at work - då måste vi luncha!

7:46 fm  
Anonymous Anonym said...

Åhh vad fint, det finns inte mycket som är vackrare än en bebismage!

Kul att du skriver igen, det betyder att jag kan fortsätta läsa i smyg :)

Väntar för övrigt på en fika, det där med att ta initiativ ligger inte riktigt för mig!

Kram fina du!

10:40 fm  
Blogger Johanna said...

Och det var absolut inte meningen att jag sulle vara anonym. :)

10:42 fm  
Blogger Jesper said...

Gud vad kul! Grattis:D

2:30 em  
Blogger Sabina said...

Har du sett att du och fotbollsfrun ska få bebis samtidigt? Kolla hennes gravidblogg här http://marianova.com/users/malinwollin/blog

Puss

7:54 em  

Skicka en kommentar

<< Home