onsdag, augusti 27, 2008

Ett år

Vi gav precis lilltjejen dagens AD-vitamindos och jag kom på att jag bloggat om just sådana droppar förut. För ett år och en dag sedan skrev jag om att jag varit i vilda Väsby på C:s födelsedagskalas och avslutade med: Körde hem mot Åkersberga i natten efter att ha suttit som ett miffo och lyssnat på E och S som pratade bebissovtider och AD-droppar. Förlåt att jag inte hade något vettigt att komma med och tack för att jag fick soffmysa med er ändå! Inte trodde jag då att jag ett år senare skulle ha en liten bebis med killen som då var både en fantastisk vän och min arbetsgivare. Livet är fantastiskt oförutsägbart och ljuvligt.

Lilla bebisen och jag gick på promenad till COOP i morse strax efter sju för att köpa blöjor och innan dess hade jag skrivit en insändare till VLT. Jag älskar att hinna med så mycket på morgonen! Bara att njuta så länge det varar, snart blir det mörka morgnar och känner jag mig själv väl kommer det att påverka mig mycket mer än jag önskar. Dagens exptur resulterade förresten i några timmars kuvertklistrande innan vi åt lunch på stan och begav oss hem för myseftermiddag i soffan.