torsdag, december 11, 2008

Brrr

Det är så kallt! Faktiskt så kallt att jag vid lunchtid bestämde mig för att stanna inne resten av dagen. Åkte till Köping i morse och gick sedan på morgonpromenad med lilltjejen, det får räcka för idag. Om jag inte laddar om och går ner på stan och shoppar välbehövliga grejer, såsom bolero till morgondagens partyklänning och ett par strumpbyxor till lördagens festkläder. Köpte ju en klänning för några veckor sedan som är tänkt att bäras imorgon kväll. Vid inköpstillfället satt den så tight att jag konstaterade att ätandet inte fick bli en så stor del av festkvällen, då skulle nog klänningen spricka. Men i måndags provade jag den igen och den satt som en smäck, morgonpromenaderna har alldeles uppenbart givit resultat. High five med mig själv, nu blir det mat även imorgon!