torsdag, december 11, 2008

Jorå...

...jag lyckades ladda om och gick ner på stan en sväng för att sedan gå till expen en längre sväng och korrläsa protokoll.

Lilltjejen håller på att somna men kommer inte riktigt till ro. Mycket på grund av att hon idag har en pyjamas utan fötter så att hon sparkar ifrån med hälarna och buffar sig uppåt i sängen tills huvudet boinkar i spjälskyddet. Det är ju mjukt och sådär men ändå något som stör nattron. Nu har hon somnat och jag dricker tropisk juice och äter tre ischoklad. Trots att det är vardag, det är ingen ordning alls på mig idag och inte har jag något att skylla på heller. Skärpning till nästa vecka!

2 Comments:

Anonymous Anonym said...

Det där målet att inte äta snask på veckorna är beundransvärt! Och det är ännu mer beundransvärt att bara äta två ischoklad =)

Förresten skulle jag vilja se bild på finklänningen som sitter som en schmäck! :D

10:22 em  
Blogger Lotchen said...

Vill man ha ischoklad äter man ischoklad. Av någon konstig anledning brukar jag alltid citera Agneta Sjödin vid sådana här tillfällen, och nu har det blivit för mycket tradition för att lägga av. Så; "Ät det du vill äta, men ät med måtta". Vill du ha en ischoklad trots att det inte är helg, ät en eller två ischoklad med inte hela burken. Jag lovar, så länge du går och går och går kommer klänningen sitta som en smäck! Och ja, jag vill också ha en bild. Jag älskar ju klänningar!

10:58 fm  

Skicka en kommentar

<< Home