tisdag, mars 10, 2009

En boll

Har utarbetat en teori om dagarnas trötthet berodde på att jag inte hade något att göra. Igår gick jag upp och gav lilltjejen frukost och när hon sedan somnade om gjorde jag detsamma, sov till halv tolv faktiskt. Ingen ordning alls. Den där nästandubbelbokningen som jag skrev om häromdagen var när jag tänkte rätt på saken faktiskt en nästantrippelbokning. På kvällens schema står också distriktsstyrelsemöte med Unga Örnar, men det hinns faktiskt inte med. Nu ska några mejl skickas innan vi äter frukost, G åker till Uppsala och dagen fortsätter med samtal som ska ringas. En promenad med gladtjejen som fått en stor boll i åttamånaderspresent är också inplanerat.

Nu sitter förresten G och A på golvet och rullar bollen till varandra, den minsta av de två blir så stolt när hon lyckas rulla iväg den!