fredag, mars 06, 2009

Kort update


Veckan har bara runnit på med massor att göra. På söndag lägger jag upp fler bilder från några grejer som har hänt. Om några timmar bär det av hit för överläggning, det ska bli både spännande och intressant. I eftermiddag har G inplanerad skola och det innebär barnvakt för A, för första gången hos någon vi inte är släkt med, det ska bli så roligt att höra rapporter! Som vanligt ber jag om ursäkt för dålig bloggning, när gäller uppdateringsfrekvens men framförallt kvalitet, förhoppningsvis shejpar jag snart upp mig.

2 Comments:

Anonymous Anonym said...

Ooo, så spännande (både för lilla A som för dig). Ni kan inte ha svårt att hitta barnvakt till denna änglaunge men om det till övers skulle behövas så ställer jag upp! ;) *kram*

1:49 em  
Blogger Anna N said...

Tack Lisa!

8:53 em  

Skicka en kommentar

<< Home