torsdag, mars 12, 2009

Ord bara

Bland det som är värre än att vara riktigt trött är att vara riktigt trött, höra bebisen somna, tänka att man kan gå och lägga sig och sova själv en liten stund, bädda ner sig under täcket, somna, sova i några ljuvliga minuter, höra bebisen börja låta i spjälsängen och behöva slänga av sig det varma mjuka täcket igen. Så därför gör jag inte det, för att det är så tråkigt att behöva gå upp på direkten (som man säger om man är liten). Istället tvättar jag en maskin med grön tvätt, öppnar posten och passar på att förbereda kvällen.

Det som är värre och tråkigare än att vara riktigt trött måste vara att läsa om någon annan som är riktigt trött

Istället kan jag berätta om hur sjukt mycket post vi fått från SSU, Västerås arbetarekommun och partidistriktet de senaste dagarna. Sjukt mycket, I tell you! Jag har inte uträkningarna helt klara för mig, men jag tror att det skulle gå att spara in typ en fotbollsplan med regnskog och halva partistödet på alla utskick. Årsmötestider, som sagt. Prima grejer!

2 Comments:

Anonymous Anonym said...

I agree och då är vi ändå bara en i familjen som får handlingar... Kul att ses idag förresten *kram* på dig revisorn!

8:46 em  
Anonymous Anonym said...

Hej Anna!
Nu börjar jag bli lite orolig över hur mycket du ska orka. Lova att du tar en dag eller två utan någon planerad verksamhet utan njuter av att göra precis vad som faller in. Då menar jag inte att gå till expen. Kram Elisabeth

5:16 em  

Skicka en kommentar

<< Home