måndag, juni 20, 2005

20 juni 2005

Det har varit en riktigt, riktigt dålig kväll. Ni vet som det kan bli ibland, det känns som om allt är emot en och det är dåliga saker på tv och man pratar i telefon för länge och hinner inte gå till ICA innan de stänger. Jag kände att det var en kass kväll på gång så planen var att äta pasta med god sås och möjligtvis lite vin som stod kvar i kylskåpet som en trevlig överraskning när jag kom hem. Men så gick allt så fel. Hur som helst, nu har jag bakat muffins, kokat te och lyssnar på Marit Bergman som sommarpratar. Sakta men säkert blir jag mig själv igen :) När jag går och lägger mig i min nya pyjamas med fönstret öppet kommer jag nog vara precis lika glad som när jag vaknade i Huddinge i morse. Eller som när jag lunchade med Nina och hennes syster. Eller som när jag åkte hem mot Västerås med bussen förut.