tisdag, juni 21, 2005

21 juni 2005

Värsta energikicken jag fick så här på tisdagskvällen! Har diskat och sopat och haft mig. Skönt att röja lite. När man bor i värsta lilla lägenheten blir det svårt att undgå stöket liksom. Det funkar ju inte direkt att gå in i ett annat rum som inte är stökigt. Men nu är det lite finare här omkring. Värsta simultankapaciteten förresten, har städat tittat på tv och lyssnat på musik samtidigt. Fantastiskt hur enkelt det är att följa med i tv-programmen trots att man inte har något ljud på.

är lite trött i huvudet idag, känner att det här inlägget färgas onödigt mycket av det. Låter lite blåst om jag får säga det själv. Usch, bättre att gå och lägga sig tror jag! Imorgon ska jag åka till Huddinge. Får bara se om jag åker tidigt så jag hinner komma dit innan
åsa Hagelstedt börjar sommarprata eller om jag ska vara hemma tills programmet är över och åka sedan. Skönt med sommar, då är sådana där frågor de värsta man har att brottas med!

Och för övrigt åt jag världens godaste avokado- och räkpasta till middag.
Och för övrigt igen lyssnar jag på Raymond & Marias fantastiska skiva
Vi ska bara leva klart. Förundras varje gång jag hör den över hur fin den är. Och så jämnbra, finns inte en enda dålig låt på hela skivan.

Och för övrigt var Magdalena Streijffert, s-studenters nyvalda ordförande, med i dagens Korseld på SVT24. Hon var klockren och tokbra, men jag hade å andra sidan inte väntat mig något annat heller. Magda rockar! Programmet kan du kika på
här!