söndag, maj 28, 2006

Hopp & Förtvivlan

du vet hur allt ska bli nu, allt är sagt, luften är ren
allting blir precis som man förväntat sig

Har kastats mellan hopp och förtvivlan i helgen. På bussen fick jag åka på barnbiljett och blev glad över att jag kanske såg aningens yngre ut än mina 23 år. På systemet däremot tvingade jag i princip den söta grabben i kassan att kolla mitt leg. Åldersångest är inget att leka med, mina vänner.

Och det här med att använda olika fonter och färger i varje bloggpost är en reaktion mot mina smått fascistoida hemsidor där allt, allt, allt var genomtänkt in i minsta detalj och teckensnitten var utvalda med fetingomsorg. Den här bloggen är tonårsrevolt på hög nivå.


Bästa på Popaganda var lätt Josh Ritter - kolla in, ladda ner och njut. Det gör jag.

2 Comments:

Anonymous Anonym said...

Tonårsrevolt är inte så dumt !!!

10:13 em  
Anonymous Anonym said...

Jag har hittat hit igen! Och lagt till din blogg bland mina rss-prenumerationer. Men där funkar din tonårsrevolt dåligt, så jag får lov att klick-klick-klicka några gånger innan jag kan läsa dina inlägg. ;) Men det gör ingenting, nu har jag ju hittat dig igen, och det väger upp musarmen :D Härligt med egen lägenhet!

10:17 fm  

Skicka en kommentar

<< Home