måndag, september 10, 2007

Just nu

Jag sitter blickstilla i A:s säng för att jag hittat ett trådlöst nätverk där man får surfa gratis i en kvart efter att ha tittat på en tecknad reklamfilm. Efter att ha sett det såhär i text ser det rätt skumt ut, det erkänner jag. Men nej, jag har inte plitat ner mitt kontonummer någonstans, då kan man väl inte vara lurad? Väl?

Idag har jag listat två saker som är rätt nördiga, två saker som jag känner att jag måste skriva ner här för att kunna gå vidare.

- När det är måndagseftermiddag på jobbet blir jag alltid lite uppspelt över att AiP kommer. Jag låter bli att läsa veckomejlet som kommer från tidningsredaktionen för att allt i papperstidningen ska komma som överraskningar.

- Jag fullkomligt älskar pärmen som är döpt till Administration. Ibland kommer jag på mig själv med att bläddra fram och tillbaka bland protokollskopior, avtal och annat viktigt som fått plats bakom fascistoida flikar. Det är njutning på hög nivå det där.

Nu vet jag inte hur långt tid det är kvar av kvarten men eftersom jag redan kollat mejlen och facebook kan det nog vara slut snart. Bara för att det är måndag så ska jag vara wild and crazy och låta bli att läsa igenom det här innan jag trycker på publicera.

Det är living on the edge, people. Living on the edge.

1 Comments:

Anonymous Anonym said...

Men du är ju så duktig och skriver blogg typ hela tiden men så duktig är inte jag hehe .. Som sagt jag ska FÖRSÖKA skriva lite oftare och vettigare saker

10:18 em  

Skicka en kommentar

<< Home