torsdag, oktober 18, 2007

Det är en storm på väg i natt, rannsaka och bekänn

Klockan är ett. Om sju timmar ska jag hämta S för en ny härlig dag på jobbet. I morse hämtade jag honom vid samma tid och efter några timmar på expen åkte vi till Bommersvik för lunch, seminarium, fika, seminarium, buffé och snack med utsikt över vackra Yngern. Sedan blev det roadtrip hem med Winnerbäck och en sovande S som ett lovely sällskap. Med den här intetsägande beskrivningen av dagen vill jag berätta att jag borde sova nu om jag ska orka med torsdagens begivenheter. Verkligen jättemycket borde jag sova nu. Om det inte vore för det faktum att mina grannar har fest och spelar väldigt hög musik. Sådär så att det vibrerar i väggarna och jag inte riktigt hör vad jag tänker. Vilket i och för sig kanske är lika bra eftersom jag mest tänker Åh vad jag är trött. Åh vad jag vill sova precis nu.