fredag, oktober 19, 2007

Ord & Stora partiet S

Häromdagen skrev en av de brightaste SSUarna i Västerås "Saker blir ju jobbiga om de blir för många, ord däremot kan man aldrig ha för många av" till mig på msn. Han har så himla rätt! Men ibland blir tankarna jag vill få på pränt alldeles för många, alldeles för stora och tar alldeles för krångliga vägar. Då spelar det ingen roll hur många vackra och användbara ord jag kan stapla på varandra, ibland är inte tankarna och fingrarna på tangentbordet överens helt enkelt. Precis så är det nu.

Fick förresten ett spam-mejl idag från BIG party S. Fast jag fattade inte att det var spam utan jag öppnade mejlet därför att, och nu kommer den nördigaste förklaringen ever, jag trodde att det var från socialdemokraterna. Mitt parti. Stora partiet S liksom. Men istället var det någon som ville att jag skulle gambla och vinna jackpots. Det utlovades dessutom att det skulle vara Safe, Secure, FUN! Inte helt olikt partiet med andra ord.

2 Comments:

Anonymous Anonym said...

Hahaha, vad roligt, eller hemskt. Så skadat iaf! =)

11:25 fm  
Anonymous Anonym said...

Hihihi... stora partiet S :)

9:40 em  

Skicka en kommentar

<< Home