lördag, maj 31, 2008

Kort uppdatering

Hinner skriva en kortis om den senaste veckans turbulens, kanske vi kan kalla det. Pyret fick för sig att den skulle bli en majbebis istället för en augustidito, något som varken läkarna eller G och jag tyckte var en speciellt bra idé, så nu är jag sjukskriven och har tillbringat den senaste veckan sängliggandes på lasarettet i Västerås. Får vara hemma på dagarna över helgen men sover på BB-avdelningen och från och med början av veckan verkar det som om jag får vara hemma på heltid. Budet i början av den här veckan var att jag skulle ligga på sjukhuset i fem veckor, så det känns fantastiskt lyxigt att få åka hem! Jag har skrivit en hel massa om turerna fram och tillbaka, men i brist på internettillgång kommer det upp på bloggen här i efterhand. Vi mår bra allihop, Pyret växer och frodas och vi hoppas att den stannar i magen en hel massa veckor till.

Den här helgen präglas av flytt ur min lägenhet och in i vår gemensamma, fina, nya. Jag får inte bära, inte städa och inte dona men jag får i alla fall vara med. Och det är banne mig inte det sämsta!

1 Comments:

Blogger Sabina said...

Jag är så glad att du kunde var med i flytten! Och så glad att du slapp rulla ut från sjukhuset dessa vackra dagar! Puss & kram

7:18 em  

Skicka en kommentar

<< Home