torsdag, april 24, 2008

Förkylt samboliv

Jag är klen för tillfället. Trodde att en rejäl daglig dos av alvedon skulle hålla mig på benen genom veckans förkylning men redan i tisdags fick jag se mig besegrad. Lite feber, ont i halsen, ont i örat och, de nu så välkända och återkommande, yrselattackerna har hållit mig i sängen since tuesday. Har fått en del jobb gjort som tur är så helt miserabel har veckan inte varit.



Inte alls egentligen, för jag har mellan sovamiddagstunderna och jobbet hunnit med frukost i soliga korridorsköket och möjlighet att välja färg först när det nyinköpta storpacket med tandborstar öppnades. Sambolivet är fantastiskt!

1 Comments:

Blogger Sabina said...

Vad roligt med bild i bloggen! Hoppas att du ägnar helgen åt att må bra! Puss & kram

2:12 em  

Skicka en kommentar

<< Home