torsdag, april 17, 2008

Allting går att leva på, men man nästan måste vara två

Dagens bästa var den söta damen som på Fonus årsstämma frågade om jag gick i samma klass som gymnasiekillarna vid samma bord. You made my day, lady! Behöver all ålderspepp jag kan få inför lördagens Håkan-konsert. Jag känner mig gammal och gravid och har ont överallt och är så evinnerligt trött på att bara kunna ha klänningar som inte sitter åt. Fina bebisen hård-kickar och har sig annars.

Nu är det dags för sista natten med ensamsovning innan jag äntligen träffar G igen imorgon. Kan knappt vänta!

1 Comments:

Anonymous Anonym said...

Ja, visst är det väl underbart att bli räknad som tonåring! :D jag höll på att hoppa ur skorna när busschauffören trodde jag var under 19 :D "barn eller vuxen" har sällan fått ett sånt leende tror jag :D

10:58 em  

Skicka en kommentar

<< Home