onsdag, april 16, 2008

It might seem silly for me to think childish thoughts like these

Efter att inte ätit så mycket eller varit så hungrig under några månader har pendeln, så att säga, slagit över. Numera är jag hungrig tjugofyrasju och tänker på mat det första jag gör när jag slår upp ögonen på morgonen. Skulle kunna tänka mig ordentligt med kött och potatis till frukost, men än så länge håller jag mig till knäckebröd med keso. Än så länge, som sagt.

Har lånat G:s ipod och det är som att kasta sig ut  för ett stup att sätta någon annans ipod på shuffle och hoppas på det bästa. På väg hem från tåget tog jag den fullständigt till mitt hjärta när den utan att tveka valde The White Stripes Hotel Yorba, Lars Winnerbäcks Hjärter dams sista sång och sedan Fred Åkerströms Balladen om Eken. Hade inte kunnat göra det bättre själv.