lördag, december 27, 2008

Lördag

Det är sol och om liiite mer än en timme ska vi sätta oss i bilen med sikte på Örebro och en riktigt soft dag. Jag är så laddad! Lilltjejen vaknade klockan sex i morse för frukost, sedan somnade hon om, jag gick upp vid åtta och lekte med henne någon timme och sedan har hon somnat om igen. Leken är inte så avancerad, hon rullar runt på filten och ibland tappar hon skallran och då är min uppgift att sätta den i handen på henne igen. Sedan skrattar hon och fortsätter att slå den mot sin kind. Jag måste erkänna att jag inte riktigt har förstått tjusningen i leken men hon gillar det onekligen. Under hennes lekstund har jag äntligen skickat några mejl som jag egentligen borde skickat för någon vecka sedan men alldeles glömt bort, men varje kväll strax innan jag ska somna har jag tänkt på dem och lovat mig själv att imorgon, imorgon måste jag komma ihåg. Nu har jag gjort det och får hitta något annat att fundera över ikväll.