onsdag, januari 07, 2009

Coola tjejen

En effektiv dag precis i min smak! Polistillstånd har ordnats, banderoll har fixats, informationsmejl och -sms har skickats, flygblad har kopierats, affischer har förstorats och musikinslag har planerats. Däremellan hann lilltjejen och jag med sångstund och häng på Öppna förskolan. Grymt roligt! A var fascinerad av alla barnen och att leka med nya leksaker. Innan sången satte igång satt vi på mattan, hon satt framför mig och lutade sig ömsom mot mina ben och ömsom mot sina armar. Plötsligt lyfte hon båda armarna och började klämma på en bok hon hittat på golvet. Hon satt alldeles själv och inte bara det, det var riktigt stabilt emellanåt också. När vi skulle stå upp och sjunga med barnen i famnen satt hon själv på golvet tills jag rest mig och lyft upp henne. Nu sover hon som en liten, liten stock - alldeles tagen av dagens upplevelser.

2 Comments:

Blogger Fanny said...

Haha vilka armar! Vad duktig hon är.. Snart ses vi!

11:02 em  
Anonymous Anonym said...

Gud vad stor hon har blivit!

11:38 fm  

Skicka en kommentar

<< Home