söndag, juni 04, 2006

Lista

för jag älskar när du visar att du vet att du har rätt
och rätar på din rygg den är den rakaste jag sett

Det finns så himla mycket att vara glad över. Till exempel:

1. mina naglar är precis lika långa för tillfället. Det händer inte ofta.
2. jag har ett kök och en balkong. Det betyder i sin tur att jag kan gå fler än fem steg utan att gå in i en vägg/säng/stol/bord. Lyx.
3.
vänsterpartiets förslag om att avskaffa hemläxor. I like. Förutom att jag tycker att förslaget är klockrent är jag glad över alla de konstruktiva diskussioner om vad skolan egentligen ska syssla med, som förslaget genererat. I alla fall i min bekantskapskrets.
4. mamma. Hon har såklart en ständig plats på listan men nu framförallt för att hon hittat fina möbler till min balkong på Coop i Helsingborg. Här i Västerås var de olyckligt slutsålda nämligen.

2 Comments:

Anonymous Anonym said...

Riltons kommer till Västerås den 5 juli =) Ska vi gå?

8:12 em  
Blogger Anna N said...

Du får hålla ställningarna på Riltons vänner själv, det är ju valläger för tusan! :)

1:25 em  

Skicka en kommentar

<< Home