tisdag, november 04, 2008

Kalas- och jobbplanering

På söndag blir det kalas här hemma. G har kommit hem från USA och Bommersvik, A blir fyra månader och dessutom är det fars dag. Jag har börjat planera och fixa lite, det ska bli så härligt att vara hemma hela lilla familjen igen!

Mamma var här idag. Vi åt Cornettolunch och jag visade stolt Postgallerian och saluhallen. Jag hann med att byta däck och snabbshoppa på IKEA och mamma spontanstädade lite i badrummet medan A sov. Ljuvligt med mammabesök!

Lilltjejen har somnat och jag undrar hur länge jag ska lyckas hålla mig vaken. Borde väl valvaka här hemma men det låter jag faktiskt bli. Imorgon har jag möte på expen klockan nio, klockan tolv och klockan två. Det måste prioriteras och dessutom måste jag läsa några texter och skriva ner lite funderingar innan. Redan ikväll ska jag förbereda packningen i form av bebismat, blöjor, babygym och annat för att klara dagen på bästa sätt. Mycket spännande att se om det fungerar, håll tummarna!