måndag, november 03, 2008

Uppförsbacke 2.0

Uppförsbacken fortsatte ett tag. Något konstigt har hänt med vagnen, den drar åt höger så att jag måste hålla emot och få ont i armarna. Träningsvärk utan att ha tränat känns inte bra, då kan jag inte sträcka på mig och njuta lite och tänka Jojo, man är väl hurtig. Mötet som skulle börja tio blev tidigarelagt till halv tio. De fyrtio minuter som skulle spenderas hemma efter den korta morgonpromenaden blev hastigt och lustigt en kvart. Ingen frukost, men jag fick mackor av M - tack! Sedan satt jag och skrev några timmar på expen medan A låg i babygymet på golvet. Hon stortrivdes och somnade ibland med vagntäcket över sig. Sötnosen! Nu sover hon igen, men jag ska inte under några omständigheter göra detsamma. Sov ju dåligt i natt men tänker inte vrida om dygnet, nu ska jag hålla mig vaken åtminstone till åtta. Jag har åtminstone myskläder på och ska bara softa och gosa med lilltjejen tills hon vill gå och lägga sig.

1 Comments:

Anonymous Anonym said...

Du är så duktig syrrb!!

5:07 em  

Skicka en kommentar

<< Home