onsdag, november 05, 2008

Onsdag

Började morgonen med att än en gång lyssna på G som berättade om eftervalresultatstämningen i Washington. (5 november, 06.30-07.00, 21 minuter in i sändningen). Pratade även med min älskade några minuter efter radiosändningen, ibland hördes inte hans ord på grund av bilarna som tutade i valeufori eller människorna som skanderade Yes we can! Det verkar vara en fantastisk stämning och jag är så glad för att G får vara på plats och uppleva det hela live.

Lilltjejen har nu sovit i tretton timmar. Hon är, än så länge, en riktig liten sömntuta, vi får väl se hur länge det håller i sig. Förutom att hon sover på nätterna har hon de senaste dagarna lagt sig till med vuxenvanan att bara äta tre gånger per dag. Jag kunde aldrig förstå att det skulle kännas så här att ha barn. Så många känslor som fullständigt tar över alla logiska resonemang. Hon är världens, världens sötaste! Jag saknar henne varje natt när jag inte kan pussa på hennes mjuka kinder hela tiden.