torsdag, november 06, 2008

Dom där som måste läsas

Torsdagen till ära har jag gjort en rejäl uppryckning i länklistan till höger. Ett gäng vars bloggar jag gillar har äntligen hamnat på listan. Läs! Le! Njut!

Anna F, Sundsvallssyrran som tar världen med storm och värdsvant bor och jobbar i Australien och Oslo bland annat.

Emma, som äntligen börjat skriva i dagboken (den på nätet alltså, eventuell annan dagbok har jag ingen koll på) igen! När jag gick på gymnasiet googlade jag recept på såpbubblor, hamnade på Emmas hemsidasida och blev fast. Några år senare märkte jag plötsligt att Emma också var aktiv i SSU och under en första maj-fest tog jag mod till mig och berättade att jag brukade hänga på hennes hemsida.

Fanny, älskade Fanny! Den bästa syster man kan ha. (Och den bästa moster en liten lilltjej kan ha)

Johanna, som varit min idol på avstånd i SSU först och nu dessutom är en Västeråsvän. Så kan det bli - härligt!

Lotta, som inte tycker att korv stroganoff är mat, men trots (eller kanske tack vare?) detta skriver en fantastisk blogg. Läs hur hon skriver om sin familj. Önskar att jag kunde skriva lika fint.

Och som extra extra har jag nu fixat länken till finaste Sabina. Den har tydligen varit kaputt som man brukar säga.

3 Comments:

Blogger Johanna said...

Tack för de fina orden :) Och tack för länken, jag ska absolut kolla in de andra :) Kram på er!

2:56 em  
Anonymous Anonym said...

hej anna =) vad kul att ha hittat hit! och vad snällt att du nämde mig och gjorde lite reklam för min blogg samtidigt.

kramar!

/ lilla anna

10:06 em  
Blogger Lotchen said...

Här sitter jag och rodnar över den fina länkningen och det fina orden. Tack! Här ska länkas tillbaka, basta!

2:07 em  

Skicka en kommentar

<< Home